כתביו של יואב/ יואב פרימן

כתביו של יואב/ יואב פרימן

כתביו של יואב, עוסק בהיבטים רבים של החיים. הקורא יכול למצוא בו סיפורים אהבה נכזבת- "דניאל חולה אהבה"- המציג את סיפורו של דניאל ואהבתו הנכזבת לנטע. , "פחמים מנחמים". "סוף האהבה"- המביא את סיפורה של מערכת יחסים בימיה האחרונים. "המחזר שלא מוותר"- המביא את סיפורו של יוסי, מחזר עקשן ומיומן במיוחד, ושל נוגה- אהובתו ומושא חיזוריו. "משתגעת מאהבה"- על אישה שלבה השבור שיבש עליה את דעתה. "ההתלבטות" על גבר הנקרע בין הרצון להישאר בארץ לצד אהובתו לבין הרצון לצאת לדרך חדשה ומאתגרת.

סיפורים על אובססיות- כמו למשל "לכלוכים" המגולל את סיפורה של אישה חולת ניקיון שדעתה נטרפת עקב הלכלוך בביתה, (ובתוך תודעתה). סיפורים על מאבק בבעיות כמו משקל יתר- דמותו של רוני ממעדן מלאכים. סיפורים על מניפולציות במקום העבודה כמו ב"מזקירה" המספר את עלילותיה של עובדת צבעונית ומיוחדת במינה.
סיפורים על סוגי זוגיות שונים- כמו למשל "בין זוגיות ואהבה"- הבוחן דפוסי זוגיות שונים, או "שונאים נשואים"- המתאר את סיפורם של זוג הנשוי שנים ארוכות. הקורא יוכל למצוא בספר סיפורים הומוריסטיים, סיפורים על אהבה נכזבת- "דניאל חולה אהבה", "פחמים מנחמים". "סיפור למתבגרים בלבד"- המביא את סיפורם של זוג אוהבים צעירים ולא מנוסים. וגם "שונאים נשואים" המביא את סיפורם של זוג שהספיקו לצבור קילומטרז' זוגי- ועל איך הדבר משפיע על מערכת היחסים בין השניים. "אהבה כבויה"- על זוגיות בין גבר לבין בחורה עייפה ומשעממת ועל הצורך שלו בריגושים חדשים

סיפורים על סתם חוויות יומיומיות שכולנו יכולים להתקל בהם- "משחק חוץ" על גבר שנאלץ לבלות ערב עם ההורים של אשתו במקום להעבירו בביתו מול משחק כדורגל, ועוד ועוד,

סיפורים על אנשים המתמודדים עם קשיים ועל החיים בכלל.  

יואב פרימן  בן 36 גר בכפר הנוער בן שמן ועובד בחברת סודה סטרים. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה הפתוחה. הספר הינו ספרו הראשון. ( הוצאת עברית, 2019 )

על תהליך העבודה עם יוספה

תהליך הכתיבה אצל יוספה הוא מרתק ומעשיר. יוספה יודעת בדרכה הייחודית להדריך את הכותב כיצד להפוך את רעיונותיו לסיפורים מעניינים ומגובשים. כאשר ניגשתי למלאכת הכתיבה לבדי, לא הצלחתי לכתוב סיפור שלם ומגובש. תמיד הלכתי לאיבוד עוד לפני שהתחלתי לכתוב. יוספה הצליחה באופן הדרכתה להפוך את רעיונותי לסיפורים קצרים ואת הסיפורים הקצרים לקובץ הסיפורים הראשון שלי. תהליך הכתיבה בהדרכתה של יוספה תמיד לוקח את הכותב למחוזות  מרתקים ומעניינים שבוודאי היה מתקשה להגיע אליהם לבדו. תודה לך יוספה על התהליך המרתק שעברתי בהדרכתך.

יואב.

יש לך רעיון שמתרוצץ בראש ורוצה להפוך אותו לסיפור?

סדנת כתיבה יוצרת

אחת לשבועיים בתל אביב, מגיעים לקבל השראה וכלים לכתיבה ומתחילים לכתוב

קורס כתיבה אונליין

*מחיר השקה לזמן מוגבל. חבל לפספס!