מסע אישי /ליאת עובדיה

מסע אישי /ליאת עובדיה

על חוויה קשר ודיאלוג בחינוך מיוחד

הספר מסע אישי הוא סיפור מרתק ומעורר השראה של ליאת, מורה לחינוך מיוחד עם תלמידיה בכיתת לקויות למידה. בכתיבה סוחפת מעומק הרגשות, מתוארים מפגשים ואירועים עם כיתה שליוותה במשך שלוש שנים. ליאת ותלמידיה חוברים למסע משותף אל נפתולי הלב, כולם יחד וכל אחד לחוד, פוגשים את רגעי הכאב והאושר, הייאוש והתקווה, הכישלון וההצלחה, ומאירים נקודות מבט אל מה שחשוב באמת בחינוך – הערכים

מסע אישי הוא ספר חובה לכל מי שחינוך והוראה פועמים בליבו, ולמי שמבקש הזדמנות להיכנס אל 'מאחורי הקלעים' בחייה של מורה, ולפגוש בשאלות, התחבטויות, בחיפוש אחר דרך וכריית פתרונות מעומק הלב ולראות כיצד הן מתגבשות למלאכת מחשבת יחודית ומעצמה, העומדת בבסיס הקשר והדיאלוג בין מורה לתלמידיה.

אבל מעל לכל, מסע אישי הוא ספר אמיץ ומרגש למי שבליבו אמונה ביכולת האדם להשתנות, לצמוח ולהגשים חלומות.

ליאת הדר עובדיה, היא מורה לחנוך מיוחד, מדריכה, מנחת מורים ומלווה צוותים חינוכיים. בעלת תואר שני בלקויות למידה, מומחית באסטרטגיות הוראה ומתמטיקה, ובטכניקות התערבות לפריצת דרך במוטיבציה של תלמידים.

על העבודה עם יוספה

אחרי תקופה ארוכה שכתב ידי התחבא במחשב, הרגשתי שהגיע העת לבקש לעצמי מנחה ועורכת שתלווה אותי.  כי לכתוב ספר זה מסע.  ידעתי והאמנתי שאני מביאה ערך, נקודת מבט חדשה, מסר חזק, אבל גם שמה את הלב שלי. 

כבר מהשיחה הראשונה עם יוספה אבן שושן הרגשתי את החיבור. מעבר למקצועיות שבה, מה שכבש אותי יותר מכל היה האותנטיות שבה. מפגישה לפגישה המלים שבי יצאו ממחבואן, והמסרים קיבלו את העוצמה הראוייה. 

תודה לך יוספה, שיצאת איתי למסע של כתיבה, נברת בנבכי נשמתי וחוויותיי, הנחית וליווית במסירות ובמקצועיות.  

גרמת לי להרגיש אדם יוצר,

ליאת עובדיה

יש לך רעיון שמתרוצץ בראש ורוצה להפוך אותו לסיפור?

סדנת כתיבה יוצרת

אחת לשבועיים בתל אביב, מגיעים לקבל השראה וכלים לכתיבה ומתחילים לכתוב

קורס כתיבה אונליין

*מחיר השקה לזמן מוגבל. חבל לפספס!