ילדי מרקורי המאושרים/ תמי גולדשטיין

ילדי מרקורי המאושרים/ תמי גולדשטיין

שחררו את הפחד, את הלחץ ואת הדאגה. אפשרו לאיכות המופלאה שלכם להתעורר. מרקורי, שליח האלים, הוא מורה הדרך המאפשר לכם להעמיק פנימה, למצוא את האני האמתי שלכם ולהגשים את שליחות הנשמה.

כולנו ילדי מרקורי המחפשים דרך לאושר ומבקשים להגשים את הייעוד ואת שליחות הנשמה. אנשים איכותיים עם אינטואיציה מפותחת, נבונים, רגישים, מבקשים ליצור שינוי, לחוות חיים באנרגיה חיובית, לאהוב ולהיות נאהבים. אנחנו ראויים לאושר, אולם לא תמיד מוצאים את הדרך להביאו לחיינו.

אז מה מונע מהאושר להגיע? האם החשש מאיבוד החופש האישי? הפחד מהחמצה? הקושי לשחרר שליטה?

מה גורם לחפש ולהתנסות ובכל זאת להרגיש לבד? ומהי הדרך לחיים מאושרים?

21 דרכים נסללו כדי להיות ילדי מרקורי מאושרים, ליצור מציאות מוארת יותר ולאפשר לה להתגלות באנרגיה חיובית. הספר מכוון לשחרור מכבלי עבר ומחשיבה מכשילה, מנחה להעצמה אישית, מציע נתיבים לצמיחה ולהתפתחות, נותן טיפים איך לְזַמֵּן, למגנט ולחוות הגשמה בכל תחום שבו תבחרו להתמקד, ומאיר נקודות משמעותיות לבניית זוגיות בריאה.

"ילדי מרקורי המאושרים" הוא מדריך מעשי לחיים באנרגיה חיובית, המתובל בהתייחסות רוחנית ובתהליכים המובילים לשחרור התודעה. הטיפים מוגשים על ידי הסופרת לנשים ולגברים כאחד, והיא מציעה לקוראיה הזדמנות לצאת לתהליך רב עוצמה בדרך אל עצמם. 

על העבודה עם יוספה

יוספה אבן שושן יקרה,

הגעתי אלייך עם חלום. רעיון וערימת דפים מבולבלת. את קראת, ובמקצועיות וסבלנות עשית לי סדר בבלגן, סדר בראש ודרך להגשים את החלום.

יש לך רעיון שמתרוצץ בראש ורוצה להפוך אותו לסיפור?

סדנת כתיבה יוצרת

אחת לשבועיים בתל אביב, מגיעים לקבל השראה וכלים לכתיבה ומתחילים לכתוב

קורס כתיבה אונליין

*מחיר השקה לזמן מוגבל. חבל לפספס!