לראות מעבר לקצר הקרחון/ טל לבנון

לראות מעבר לקצר הקרחון/ טל לבנון

דיויד בבעיה, כסמנכ"ל הפיתוח של סטארט-אפ, עליו מוטלת האחריות להציג למשקיעים לוח זמנים בר ביצוע, עד למוצר ביטא. כיצד יהפוך במהירות ארבע אבני דרך "על הנייר" לתוכנית פעולה שתצדיק המשך השקעה של מיליונים? איך ישלב את כלל התחומים השונים המעורבים בפיתוח לכדי גוף אחד? האם יצליח לזהות את הקשיים בפרויקט עוד לפני שהם צצים?

לראות מעבר לקצה הקרחון" מתאר את תהליך בניית לוח הזמנים בארגון מקצועי הלכה למעשה, ומציג את כלל השלבים בדרך, לצד הקשיים שלהם, מחוקי היסוד ללוח זמנים תקין וריאלי,  ועד שיטת 

  -נתינים קריטיים נסתרים, שיטה המחדשת ומשנה את האופן בו עובדים עם לוחות זמנים. HCP

לא עוד "נייר להנהלה" או "נייר למשקיעים" אלא תוכנית עבודה אמיתית, המהווה כלי לביצוע הפרויקט.

הספר כולל, פרק הדרכה מעשי: איך תוכל לבצע ניתוח "נתיבים קריטים נסתרים" לפרוייקט שלך.

טל לבנון,  היא יועצת לו"ז מומחית לפרויקטים, ומפתחת שיטת הנתיבים הקריטים הנסתרים, לניתוח  

ושיפור לו"ז לפרוייקטים. הוציאה לפועל יותר מ- 200 פרוייקטי תשתיות ומבנים גדולים, כבישים ראשיים, גשרים,  מחלפים, מנהרות מסילות ברזל ועוד. בעל תואר ראשון ושני בהנדסה ותעשיה מאוניברסיטת תל אביב.

על העבודה עם יוספה

הכל התחיל בקורס כתיבה יוצרת של יוספה. שם למדתי איך מתחילים ליצור סיפור ואיך בונים אותו  כך שיהיה מעניין לקורא לקרוא.

ואז? אז התחלתי לכתוב את הסיפור שלי. כתבתי נחמד, אבל… כשהתחלתי לעבוד עם יוספה, באחת על אחת, על כוס קפה ובמיילים קדימה ואחורה, הסיפור התחיל לקבל חיים אחרים, מקצב משלו.

ואני? אני אותגרתי כל הזמן – להסביר למה דברים קורים כך ולא אחרת, למצות תיאור שלם במלים חדות ומדויקות ולשכתב, לשכתב, לשכתב (היו 17 גרסאות, כולן מתועדות) והכל, בנעימות, בחיוך, בכיף ובחיבוק!

והתוצאה? אני אהבתי – אבל אני לא אובייקטיבית.

הכיף התחיל כשאנשים סיפרו ש"בלעו" את הספר ואי אפשר להפסיק לקרוא, כשכתב לי איש שניהל המון פרויקטים ענקיים "הספר מרתק – דרך נהדרת לדבר על נושא 'מצ'עמם' כמו לו"ז." וכשקיבלתי מסמנכ"ל של כמה חברות סטארט-אפ בעבר ובהווה: "ספר מקסים! קולח, לעניין, ממש מתאר את חיי היום יום של ניהול פרויקטים! עשית ממש יפה, כל הכבוד!" 😊

אז מה יכול להיות יותר כיף מפרויקט שכיף לעשות אותו וגם יש לו תוצאה טובה? הספר = הפרויקט הבא…

וליוספה שלוחה תודתי הגדולה על תהליך נהדר ותוצאה מהנה!

טל.

טל לבנון M.Sc., PMI-SP, CTO ושותפה ב'טל לבנון – HCP בע"מ'

מומחית בנושאי לוחות זמנים, בעלת ניסיון בניהול פרויקטים בהייטק בארץ ובארה"ב ובעלת משרד HCP משנת 2002, המתמחֶה בלוחות זמנים בפרויקטים ובמגה-פרויקטים מורכבים ומסובכים בתחום הבניה והתשתיות. שיטת ה- HCP (פטנט רשום) אותה פיתחה, מספקת תובנות ניהוליות חסרות תחליף כבר ביותר מ- 200 פרויקטים.

יש לך רעיון שמתרוצץ בראש ורוצה להפוך אותו לסיפור?

סדנת כתיבה יוצרת

אחת לשבועיים בתל אביב, מגיעים לקבל השראה וכלים לכתיבה ומתחילים לכתוב

קורס כתיבה אונליין

*מחיר השקה לזמן מוגבל. חבל לפספס!